Arkadaşlar Merhaba,
Başlıktan da belirttiğim üzere 2013 te alınan bir vbulletin yedeğini tekrar yüklemeye çalışırken böyle bir sorun ile karşı karşıya kalıyoruz.
Gerekli limit ayarları vs. yapıldı. Bu sorunu nasıl giderebiliriz ?
ERROR 1114 (HY000) at line 3405: The table 'session' is full
3
●555
- 27-02-2016, 22:16:17Merhabalar,Darkweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam "session" ve benzeri bir kaç tablo vardı. Bu tabloların yedek yükleme alma işlemlerinde zorunluluğu olmayabilir. Session zaten kullanıcının geçici kullanıcı bilgileridir çerez gibi ama sunucu tarafında saklanır. Yani eğer bu session bildiğimiz session bilgilerini saklayan tablo ise, bu tabloyu aktarıma dahil etmediğiniz taktirde oluşabilecek tek sorun "beni hatırla" özelliği ile giriş yapan kullanıcılar sisteme tekrar giriş yapmak zorunda kalabilir. - 27-02-2016, 22:26:18Üyeliği durdurulduCevabınız için teşekkür ederim.exselansTR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak sql boyutu 3,5 gb küsür. Bu nedenle bölme işleminde de sağlıklı bir sonuç alamayacağımız için böylesine büyük bir sql dosyasını açıp session tablosunu manuel olarak temizleme işi gerçekten çok zor. Taktir edersiniz ki bu sql i pc de açmak neredeyse imkansız.
Daha farklı bir yöntem biliyor musunuz? Ya da yükleme yaparken bu tabloyu es geçecek bir komut vs gibi bir durum söz konusu mu ?