Arkadaşlar Merhaba,
Başlıktan da belirttiğim üzere 2013 te alınan bir vbulletin yedeğini tekrar yüklemeye çalışırken böyle bir sorun ile karşı karşıya kalıyoruz.
Gerekli limit ayarları vs. yapıldı. Bu sorunu nasıl giderebiliriz ?
Merhabalar,
Yanlış hatırlamıyorsam "session" ve benzeri bir kaç tablo vardı. Bu tabloların yedek yükleme alma işlemlerinde zorunluluğu olmayabilir. Session zaten kullanıcının geçici kullanıcı bilgileridir çerez gibi ama sunucu tarafında saklanır. Yani eğer bu session bildiğimiz session bilgilerini saklayan tablo ise, bu tabloyu aktarıma dahil etmediğiniz taktirde oluşabilecek tek sorun "beni hatırla" özelliği ile giriş yapan kullanıcılar sisteme tekrar giriş yapmak zorunda kalabilir.