• 11-12-2015, 20:52:33
    #1
    sunucuda tek site barınacak şarkı sözleri ile alakadar, ben tek site için hangi paneli tercih etmeliyim, cpanel plesk maestro vs..
    yada panelsiz kullanan arkadaşlar var mı?
  • 12-12-2015, 13:28:34
    #2
    panelsiz kullan
  • 14-12-2015, 21:20:24
    #3
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucuda tek site barınacak şarkı sözleri ile alakadar, ben tek site için hangi paneli tercih etmeliyim, cpanel plesk maestro vs..
    yada panelsiz kullanan arkadaşlar var mı?
    Bence de panelsiz kullanmak 1. tercihiniz olmalı. "İlla da bir panel kullanacağım" derseniz Odin (Plesk) güncel versiyonu harika! Lisansda da esneklik sağlıyorlar.

    Başarılar
  • 14-12-2015, 21:30:27
    #4
    hocam pleske karşıyım işin açıüı panelsiz kullanım için hangi yazılımları önerirsiniz
  • 15-12-2015, 11:41:45
    #5
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pleske karşıyım işin açıüı panelsiz kullanım için hangi yazılımları önerirsiniz
    normal apache + php + mysql +phpmyadmin kur geç.
  • 15-12-2015, 11:43:17
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Tek site için bence panel kullanmaya gerek yok.
  • 15-12-2015, 20:18:57
    #7
    performanstan anlamayan herkez konuştuğuna göre bende bir yorum yapayım

    tek site için kullanacaksanız yönetimide kolay olsun diyorsanız nginx kullanan ücretsiz bir panelimiz mevcut bu panelle hem kolay yönetim yapabilir hemde siteleriniz hızlı ve sorunsuz açılmasını sağlayabilirsiniz.

    https://vestacp.com

    vestacp kullanabilirsiniz

    İyi Çalışmalar.