sunucuda tek site barınacak şarkı sözleri ile alakadar, ben tek site için hangi paneli tercih etmeliyim, cpanel plesk maestro vs..
yada panelsiz kullanan arkadaşlar var mı?
tek site için hangi panel daha perfonmanslı ?
6
●395
- 11-12-2015, 20:52:33
- 14-12-2015, 21:20:24Bence de panelsiz kullanmak 1. tercihiniz olmalı. "İlla da bir panel kullanacağım" derseniz Odin (Plesk) güncel versiyonu harika! Lisansda da esneklik sağlıyorlar.burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar - 14-12-2015, 21:30:27hocam pleske karşıyım işin açıüı
panelsiz kullanım için hangi yazılımları önerirsiniz
- 15-12-2015, 11:41:45normal apache + php + mysql +phpmyadmin kur geç.burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2015, 20:18:57performanstan anlamayan herkez konuştuğuna göre bende bir yorum yapayım
tek site için kullanacaksanız yönetimide kolay olsun diyorsanız nginx kullanan ücretsiz bir panelimiz mevcut bu panelle hem kolay yönetim yapabilir hemde siteleriniz hızlı ve sorunsuz açılmasını sağlayabilirsiniz.
https://vestacp.com
vestacp kullanabilirsiniz
İyi Çalışmalar.