sunucuda tek site barınacak şarkı sözleri ile alakadar, ben tek site için hangi paneli tercih etmeliyim, cpanel plesk maestro vs..
yada panelsiz kullanan arkadaşlar var mı?
Bence de panelsiz kullanmak 1. tercihiniz olmalı. "İlla da bir panel kullanacağım" derseniz Odin (Plesk) güncel versiyonu harika! Lisansda da esneklik sağlıyorlar.
Başarılar