• 23-06-2015, 10:17:59
    #1
    İterm ile sunucuya bağlanıp sunucuyu resetlemek istiyorum.

    Ancak nasıl yapacağımı bulamadım.

    Dökümanda bayağı aradım. Bi arkadaşım tarif etmişti bağlanmıştım sunucuya önceden ama şimdi yapamıyorum.(Kodları hatırlamadığım için)
  • 23-06-2015, 15:35:23
    #2
    mac os x deki itermi


    ssh -l root ip adresi
  • 24-06-2015, 00:14:05
    #3
    tarikogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac os x deki itermi


    ssh -l root ip adresi
    ssh -l root@delipoyraz.net bu şekilde de olur sanırım dediğin şekilde ip yerine domain.
    ama birde port yazıyorduk login olmak için onu neresine yazıoduk.

    Cahilim yazılım konularını hep internetten aratıp çözüyordum.
  • 25-06-2015, 00:56:46
    #4
    ssh -l username hostadresi:port