İterm ile sunucuya bağlanıp sunucuyu resetlemek istiyorum.
Ancak nasıl yapacağımı bulamadım.
Dökümanda bayağı aradım. Bi arkadaşım tarif etmişti bağlanmıştım sunucuya önceden ama şimdi yapamıyorum.(Kodları hatırlamadığım için)
iterm ile sunucuya baÄŸlanma
3
●335
- 23-06-2015, 10:17:59
- 24-06-2015, 00:14:05ssh -l root@delipoyraz.net bu şekilde de olur sanırım dediğin şekilde ip yerine domain.tarikogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama birde port yazıyorduk login olmak için onu neresine yazıoduk.
Cahilim yazılım konularını hep internetten aratıp çözüyordum.