Konu
iterm ile sunucuya bağlanma
23-06-2015, 10:17:59
#1
DelipoyrazNET
İterm ile sunucuya bağlanıp sunucuyu resetlemek istiyorum.
Ancak nasıl yapacağımı bulamadım.
Dökümanda bayağı aradım. Bi arkadaşım tarif etmişti bağlanmıştım sunucuya önceden ama şimdi yapamıyorum.(Kodları hatırlamadığım için)