İterm ile sunucuya bağlanıp sunucuyu resetlemek istiyorum.

Ancak nasıl yapacağımı bulamadım.

Dökümanda bayağı aradım. Bi arkadaşım tarif etmişti bağlanmıştım sunucuya önceden ama şimdi yapamıyorum.(Kodları hatırlamadığım için)