server 2008 64 bit te jmail nasıl çalışır ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
server 2008 64 bit te jmail nasıl çalışır ?
0
●
307
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
server 2008 64 bit te jmail nasıl çalışır ?
05-01-2015, 09:25:13
#1
hittasarim
server 2008 e geçince jmaili çalıştırmadım ne yapmam gerekir ?
edit hallettim
jmail.dll i syswow64 klasörüne atıp
regsvr32 C:\Windows\SysWOW64/jmail.dll dedim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler