Konu
server 2008 64 bit te jmail nasıl çalışır ?
05-01-2015, 09:25:13
#1
hittasarim
server 2008 e geçince jmaili çalıştırmadım ne yapmam gerekir ?
edit hallettim
jmail.dll i syswow64 klasörüne atıp
regsvr32 C:\Windows\SysWOW64/jmail.dll dedim