• 10-12-2014, 19:19:26
    #1
    sunucuya virtualmin kurdum fakat bazı sorunlar yaşadım. şimdi eski haline getirip cpanel kurmak istiyorum fakat sunucuyu nasıl resetlicem hiç bilmiyorum. resetleme diye bişi var mı? eski haline nasıl getirebilirim?
  • 10-12-2014, 19:55:02
    #2
    Kurumsal Üye
    Os-reload işlemi yaptırabilirsiniz. Hizmet aldığınız yer yardımcı olacaktır.