sunucuya virtualmin kurdum fakat bazı sorunlar yaşadım. şimdi eski haline getirip cpanel kurmak istiyorum fakat sunucuyu nasıl resetlicem hiç bilmiyorum. resetleme diye bişi var mı? eski haline nasıl getirebilirim?