Arkadaşlar yeni açtığım bir site var. Az önce bir arkadaşım sitenin anasayfasını açtığında virus uyarısı aldığını söyledi. Bende Nod32 var ve öyle bir uyarı yok. Bunu nasıl tespit edebilirim ve de düzeltebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Sitenin adresi:
Sorun halloldu, teşekkürler...
Sitemde virus var mı? Ne yapabilirim?
6
●716
- 15-02-2008, 15:33:19Arkadaşım ilgine teşekkürler ama zaten ben uyarıyı göremiyorum. Bende nod32 var ve uyarı vermiyor. Başka arkadaşların bilgisayarlarında uyarı vermiş ama onlar da bana tam olarak anlatamadı.Belki sizin bilgisayarlarınızda uyarı verir de bana söylersiniz diye açtım bu başlığı.intel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle