• 14-02-2008, 20:21:45
    #1
    Arkadaşlar yeni açtığım bir site var. Az önce bir arkadaşım sitenin anasayfasını açtığında virus uyarısı aldığını söyledi. Bende Nod32 var ve öyle bir uyarı yok. Bunu nasıl tespit edebilirim ve de düzeltebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.

    Sitenin adresi:

    Sorun halloldu, teşekkürler...
  • 15-02-2008, 12:34:23
    #2
    Arkadaşlar bu konuda yardım edebilecek yok mu?
  • 15-02-2008, 13:47:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oncelikle verdigi virusun ne oldugunu soyleyebilirmisin. kodların arasına gizlenmiş olabilir veya serverdan kaynaklı olabilir...
    verdigi virus hatasını buraya kopyalarsan yardımcı olabiliriz.
  • 15-02-2008, 15:33:19
    #4
    intel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oncelikle verdigi virusun ne oldugunu soyleyebilirmisin. kodların arasına gizlenmiş olabilir veya serverdan kaynaklı olabilir...
    verdigi virus hatasını buraya kopyalarsan yardımcı olabiliriz.
    Arkadaşım ilgine teşekkürler ama zaten ben uyarıyı göremiyorum. Bende nod32 var ve uyarı vermiyor. Başka arkadaşların bilgisayarlarında uyarı vermiş ama onlar da bana tam olarak anlatamadı.Belki sizin bilgisayarlarınızda uyarı verir de bana söylersiniz diye açtım bu başlığı.
  • 15-02-2008, 20:58:54
    #5
    bende de uyarı vermedi. ama sen yine virus uyarısı veren arkadaslarından log istersen ancak o sekilde yardımcı olabilirim...

    Görmeden Cevaplamak. Bilgisizlerin işidir.
  • 16-02-2008, 01:35:45
    #6
    en mantıklısı sitenin olduğu paketi silip komple tekrar yüklemektir.
  • 16-02-2008, 01:51:28
    #7
    hayır virus sorunu serverda da olabilir eger zaten dosyalara bulasmıssa backuplarda % 90 zaten virus vardır. bence cozum bulabilmemiz için arkadasımız bi log veya bi ornek gostersin bize