Arkadaşlar yeni açtığım bir site var. Az önce bir arkadaşım sitenin anasayfasını açtığında virus uyarısı aldığını söyledi. Bende Nod32 var ve öyle bir uyarı yok. Bunu nasıl tespit edebilirim ve de düzeltebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Sitenin adresi:
Sorun halloldu, teşekkürler...