• 18-04-2014, 01:07:34
    #10
    Benimde sizden farkım yok öğreniyoruz işte sürekli bilenlerde işleri falan var uğraşmıyorlar
  • 02-05-2014, 20:26:29
    #11
    zPanel iyidir 5 aydır kullanıyorum.
  • 02-05-2014, 20:38:49
    #12
    Teşekkürler. Elinize sağlık.
  • 06-05-2014, 01:37:28
    #13
    Bu zpanel hosting controller olarakmı geçiyor cpanel gibimi ve ücretsiz bana bu konuyla ilgili bir bilgi verirmisiniz
  • 09-05-2014, 07:16:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    anlatım için teşekkürler domain oluşturduktan sonra domain panelinden(domain alınan yerin) ns kayıtlarıa ne girilmesi gerekiyor? birde ilk domain godady de ns kayıtlarını nasıl düzeltebilirim.
    ________
    Edit: azıcık beklemek gerekiyormus
    son oalrak php apache mysql sürümlerini nasıl güncelleriz ?
  • 25-05-2014, 17:11:42
    #15
    zpanel kullanıyorum bende sorunsuz ama tek sorun ssh olayı ben bu olayı anlamadım anlayan bir arkadaş varmı
  • 25-05-2014, 21:40:15
    #16
    Her zaman her koşulda kloxo or kloxo mr yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum.

    Cpanel de neymiş o kadar paramı verilir yahu
  • 30-12-2014, 01:31:40
    #17
    Webimyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zpanel kullanıyorum bende sorunsuz ama tek sorun ssh olayı ben bu olayı anlamadım anlayan bir arkadaş varmı
    SSH ile ilgili sorununuz nedir?
  • 01-01-2015, 00:51:31
    #18
    ben debain + webmin kullanımı taraftarıyım hiç zpanel c panel plesk ile kasmayın arkadaşlar kendinizi

    kurdurmak isteyenlere ücretsiz kurulum yapılır site sınırı yok