Webimyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zpanel kullanıyorum bende sorunsuz ama tek sorun ssh olayı ben bu olayı anlamadım anlayan bir arkadaş varmı
SSH ile ilgili sorununuz nedir?