• 11-12-2013, 09:42:38
    #1
    Gelecek yıl yeni bir server'a geçmeyi düşünüyorum. Şuan plesk kullanıyorum ancak; plesk ihtiyaçlarımı tam anlamıyla karşılamıyor ne yazıkki. Bu yüzden ya Cpanel'e yada InterWorx'e geçmeyi düşünüyorum.

    InterWorx kendi sitesinde en büyük panellerle kendisini kıyaslamış.
    https://www.interworx.com/cpanel-vs-...rx-comparison/

    Bende bunun üzerine gittim bir adet vps deneme amaçlı aldım ve gerçekten iyi görünüyor arayüz kullanımı olarak. Cpanel ve Plesk'e fark atıyor. Ancak dns vb. gibi ayarlarına girmedim.

    Beni düşündüren mesele; yeni bir panel olması ve destek konularında, döküman altyapısında sanki biraz düşük kalıyor. Bu yüzden InterWorx deneyimleri olan arkadaşlardan yardım istiyorum.

    InterWorx vs Cpanel dediğimizde hangisi en iyisi? Ve niye, niçin?
  • 11-12-2013, 10:32:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İlk defa duyuyorum bu paneli, fakat cPanel ile kıyaslanamaz bence. Söylediğiniz gibi yeni ve yaygın olmayan bir panel doğabilecek sorunlara cevap bulmanız cPanel kadar kolay olmayacaktır. Size tavsiyem bu tarz panellerden ziyade yaygın olan ve tercih edilen ücretsiz panellere göz atmanız diyosanız ki ücretinden değil, directadmin veya cPanel arasında tercih yapmanız tavsiyemdir.
  • 11-12-2013, 19:27:12
    #3
    Risal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duyuyorum bu paneli, fakat cPanel ile kıyaslanamaz bence. Söylediğiniz gibi yeni ve yaygın olmayan bir panel doğabilecek sorunlara cevap bulmanız cPanel kadar kolay olmayacaktır. Size tavsiyem bu tarz panellerden ziyade yaygın olan ve tercih edilen ücretsiz panellere göz atmanız diyosanız ki ücretinden değil, directadmin veya cPanel arasında tercih yapmanız tavsiyemdir.
    Anladim hocam ancak interworx siteworx ve nodeworx diye bir yapinin aslinda. Cok degil ama 3 - 5 yildir var bu panel ve aktif, Turkiyede pek bilinmiyor sadece. Arayuzu oldukca guzel. Herseyi cpanel ve pleskte yapamadiginiz gibi yapabiliyorsunuz. Addonslar ile CloudLinux, Cloudflare yonetimleri de var ve harika denebilecek kadar guzel. Dil destegi cabasi ama hala aklimda bi kac cekimserlik var acikcasi. Cpanel mi yoksa InterWorx mu diye.