Gelecek yıl yeni bir server'a geçmeyi düşünüyorum. Şuan plesk kullanıyorum ancak; plesk ihtiyaçlarımı tam anlamıyla karşılamıyor ne yazıkki. Bu yüzden ya Cpanel'e yada InterWorx'e geçmeyi düşünüyorum.

InterWorx kendi sitesinde en büyük panellerle kendisini kıyaslamış.
https://www.interworx.com/cpanel-vs-...rx-comparison/

Bende bunun üzerine gittim bir adet vps deneme amaçlı aldım ve gerçekten iyi görünüyor arayüz kullanımı olarak. Cpanel ve Plesk'e fark atıyor. Ancak dns vb. gibi ayarlarına girmedim.

Beni düşündüren mesele; yeni bir panel olması ve destek konularında, döküman altyapısında sanki biraz düşük kalıyor. Bu yüzden InterWorx deneyimleri olan arkadaşlardan yardım istiyorum.

InterWorx vs Cpanel dediğimizde hangisi en iyisi? Ve niye, niçin?