• 29-09-2013, 09:54:33
    #1
    Dosya sistemindeki arızadan dolayı rescue mod'a alınmış bir server'a sahibim

    centos 5.9 içinde cpanel kurulu

    bu serverın içindeki bazı hesapları (WHM'de bulunan copy a account from another server uygulaması gibi) taşımak istiyorum.

    servera SSH ile bağlantı var (root@sysresccd)

    Sormak istediğim A rescue modda olan serverdaki hesapları B serverına SSH veya herhangi bir programla nasıl taşırım. Diski mount yapmak gerekirmi yada ne yapmak gerekiyor ücretli veya ücretsiz bu konu hakkında bilgi verecek veya taşıma işlemini gerçekleştirebilecek arkadaşlardan bilgi bekliyorum
  • 29-09-2013, 12:40:13
    #2
    Bana Leaseweb den gelen son mail şu şekilde.

    Dear sir/Madam,

    In reply to your email I would like to inform you of the following.
    I just booted your server into rescue mode so you can try to back up your
    data.
    Once done you can initiate an re-installation of your server via SSC.
    Please find the log on credentials below:

    Öncelikle bu adamların Dear sir/Madam, şeklinde başlayan hitap şekillerine uyuz oluyorum.
    İkinci olarak her 24 saate bir cevap alabiliyorum 3- 4 gündür en az 8-10 sitem kapalı ve bu adamlardan gelecek cevabı bekliyorum.
    Son olarak ne yapmak istediklerinide tam olarak anlamıyorum.

    Benim anladığım kurtarma CD'si gibi bir şey oluşturup hesap bilgilerini yedeklemişler benden bu hesap bilgilerini yedeklememi istiyorlar SQL ve site dosyalarına ulaşımım yok galiba, galiba diyorum çünkü tam olarak bu konu hakkında hiç bir bilgiyi internette bulamıyorum.

    Bende winscp adlı bir programla bu kurtarma cd sinin tümünü bilgisayarıma yedekliyorum
    Tümünü yedekliyorum çünkü adamlar özellikle şu yedekle diye birşey söylememişler
    bin, boot, dev, etc, home... gibi klasörler mevcut normalde home klasörünün altında web siteleri olması gerekirken bu klasör boş.

    Sanırım bu klasörlerden bir tanesinin içindeki dosyaları serverı yeniden kurduktan sonra geri yüklememi isteyecekler sonra bir şekilde ben bu dosyayı açıp içindeki web sitelerinin ayarlarını geri yükleyeceğim.

    Bu konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa beni büyük bir dertten kurtarmış olur.
  • 30-09-2013, 19:51:38
    #3
    cianz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana Leaseweb den gelen son mail şu şekilde.

    Dear sir/Madam,

    In reply to your email I would like to inform you of the following.
    I just booted your server into rescue mode so you can try to back up your
    data.
    Once done you can initiate an re-installation of your server via SSC.
    Please find the log on credentials below:

    Öncelikle bu adamların Dear sir/Madam, şeklinde başlayan hitap şekillerine uyuz oluyorum.
    İkinci olarak her 24 saate bir cevap alabiliyorum 3- 4 gündür en az 8-10 sitem kapalı ve bu adamlardan gelecek cevabı bekliyorum.
    Son olarak ne yapmak istediklerinide tam olarak anlamıyorum.

    Benim anladığım kurtarma CD'si gibi bir şey oluşturup hesap bilgilerini yedeklemişler benden bu hesap bilgilerini yedeklememi istiyorlar SQL ve site dosyalarına ulaşımım yok galiba, galiba diyorum çünkü tam olarak bu konu hakkında hiç bir bilgiyi internette bulamıyorum.

    Bende winscp adlı bir programla bu kurtarma cd sinin tümünü bilgisayarıma yedekliyorum
    Tümünü yedekliyorum çünkü adamlar özellikle şu yedekle diye birşey söylememişler
    bin, boot, dev, etc, home... gibi klasörler mevcut normalde home klasörünün altında web siteleri olması gerekirken bu klasör boş.

    Sanırım bu klasörlerden bir tanesinin içindeki dosyaları serverı yeniden kurduktan sonra geri yüklememi isteyecekler sonra bir şekilde ben bu dosyayı açıp içindeki web sitelerinin ayarlarını geri yükleyeceğim.

    Bu konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa beni büyük bir dertten kurtarmış olur.
    mnt dizinini bir kontrol edin. probleminiz devam ediyorsa iletişim bilgilerinizi gönderin bir bakalım.
  • 02-10-2013, 12:51:37
    #4
    eak
    Üyeliği durduruldu
    cianz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosya sistemindeki arızadan dolayı rescue mod'a alınmış bir server'a sahibim

    centos 5.9 içinde cpanel kurulu

    bu serverın içindeki bazı hesapları (WHM'de bulunan copy a account from another server uygulaması gibi) taşımak istiyorum.

    servera SSH ile bağlantı var (root@sysresccd)

    Sormak istediğim A rescue modda olan serverdaki hesapları B serverına SSH veya herhangi bir programla nasıl taşırım. Diski mount yapmak gerekirmi yada ne yapmak gerekiyor ücretli veya ücretsiz bu konu hakkında bilgi verecek veya taşıma işlemini gerçekleştirebilecek arkadaşlardan bilgi bekliyorum
    scp ile tasiyabilirsin, istesen yardimci olabiliriz. Tekradan gecmis olsun