Dosya sistemindeki arızadan dolayı rescue mod'a alınmış bir server'a sahibim
centos 5.9 içinde cpanel kurulu
bu serverın içindeki bazı hesapları (WHM'de bulunan copy a account from another server uygulaması gibi) taşımak istiyorum.
servera SSH ile bağlantı var (root@sysresccd)
Sormak istediğim A rescue modda olan serverdaki hesapları B serverına SSH veya herhangi bir programla nasıl taşırım. Diski mount yapmak gerekirmi yada ne yapmak gerekiyor ücretli veya ücretsiz bu konu hakkında bilgi verecek veya taşıma işlemini gerçekleştirebilecek arkadaşlardan bilgi bekliyorum