• 28-06-2013, 14:02:52
    #1
    Merhaba,


    VPS sunucumdayken klasörlere özel safe_mode kapatabiliyordum. php.ini adında oluşturduğum dosyaya "safe_mode=off" yazıp attığım klasörde safe_mode kapalı hale geliyordu. Şimdi dedicated sunucudayım ve bu yöntem devre dışı kaldı çalışmıyor.

    SSH üzerinden bir çok şey denedim ama sonuca ulaşamadım. Ne yapabilirim?

    Teşekkürler...
  • 29-06-2013, 01:51:23
    #2
    Dinopis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,


    VPS sunucumdayken klasörlere özel safe_mode kapatabiliyordum. php.ini adında oluşturduğum dosyaya "safe_mode=off" yazıp attığım klasörde safe_mode kapalı hale geliyordu. Şimdi dedicated sunucudayım ve bu yöntem devre dışı kaldı çalışmıyor.

    SSH üzerinden bir çok şey denedim ama sonuca ulaşamadım. Ne yapabilirim?

    Teşekkürler...
    Home »Service Configuration »Configure PHP and suEXEC
    
    PHP 5 Handler	suphp
     	 
    Apache suEXEC	on
    yapıp tekrar deneyin.
  • 30-06-2013, 12:01:49
    #3
    Sunucunun lisansını henüz yenilemediğim için deneyemiyorum. Bunu SSH üzerinden yapma şansım yok değil mi?