Merhaba,
VPS sunucumdayken klasörlere özel safe_mode kapatabiliyordum. php.ini adında oluşturduğum dosyaya "safe_mode=off" yazıp attığım klasörde safe_mode kapalı hale geliyordu. Şimdi dedicated sunucudayım ve bu yöntem devre dışı kaldı çalışmıyor.
SSH üzerinden bir çok şey denedim ama sonuca ulaşamadım. Ne yapabilirim?
Teşekkürler...