XSTARTUP değişikliklerini yaptım
selim hocamın dediği gibi vncserver komutunu verdim 4 olarak verdi bu seferde sayfa simsiyah öyle bekliyor
Linux Sunucuya Uzak Masaüstü Bağlantısı -Ders-
117
●26.642
- 30-11-2007, 03:26:13
- 30-11-2007, 04:35:24www.centos.org - Forums - CentOS 5 - General Support - installing gnome throught sshAlıntı
birde bunu dene hocam bakalım ne olacak - 30-11-2007, 21:42:42maalesef hocam yine olmadı güncellemenşn sonunda şöyle bir hatada gözüme çarptı
Alıntı - 01-12-2007, 00:19:19mantıklıOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

iyide zaten kaç tane sunucuda ekran kartı koyuyorlarki
- 01-12-2007, 13:05:44Yapma hocam bende diyorum neden çalışmadı
Benimkinde 128/512MB GIGABYTE ATI X1050 (64BIT) DVI 16X ekran kartı var. Uzaktan oyun oynamak çok eğlenceli.
Sunucuya alet olarak bakmaz ve onu sevip ona bakarsanız aranız her zaman daha iyi olur ve onunlayken keyif alırsınız
Ni-Osman duy sesini bu halkın sunuculara 512 Mb ekran kartı koy
- 05-06-2008, 07:04:17Konuyu diriltiyorum ama gerekli bir konu

ekran karti olmayan sunuculara linuxtan baglanabilir miyiz?
linux > linux uzak masaustu? - 05-06-2008, 14:16:16vardır mutlaka birşeylerCaddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa nasıl kuracaklar sunucuyu. Bir yerden görüp kurmaları lazım...
Siz kuruluma başlayın ekran kartı vardır küçük de olsa - 05-06-2008, 17:02:23Merhabalar,
bende linux sevenlerdenim bu haber benide sevindirdi ama kurmadan önce birkaç şey sormak istiyorum.
1- Performans da herhangi bir değişiklik söz konusumu
2- artıları ve eksileri neler
3- bu mantıkla masa üstünden anti virüs kurulabilirmi sunucuya
Saygılarımla
Başıma gelmiştide siyah ekran meselesi.