• 30-11-2007, 03:26:13
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    XSTARTUP değişikliklerini yaptım

    selim hocamın dediği gibi vncserver komutunu verdim 4 olarak verdi bu seferde sayfa simsiyah öyle bekliyor
  • 30-11-2007, 04:35:24
    #11
    Alıntı
    yum groupinstall "GNOME Desktop Environment"
    www.centos.org - Forums - CentOS 5 - General Support - installing gnome throught ssh

    birde bunu dene hocam bakalım ne olacak
  • 30-11-2007, 21:42:42
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    maalesef hocam yine olmadı güncellemenşn sonunda şöyle bir hatada gözüme çarptı

    Alıntı
    --> Finished Dependency Resolution
    Error: Missing Dependency: perl-Parse-Yapp >= 1.04 is needed by package foomatic
    Error: Missing Dependency: perl-libxml-enno >= 1.02 is needed by package foomatic
  • 30-11-2007, 23:29:36
    #13
    Kurumsal Üye
    Sunucuda ekran kartı olmama olasılıgı nedir Başıma gelmiştide siyah ekran meselesi.
  • 01-12-2007, 00:19:19
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuda ekran kartı olmama olasılıgı nedir Başıma gelmiştide siyah ekran meselesi.
    mantıklı

    iyide zaten kaç tane sunucuda ekran kartı koyuyorlarki
  • 01-12-2007, 13:05:44
    #15
    Yapma hocam bende diyorum neden çalışmadı Benimkinde 128/512MB GIGABYTE ATI X1050 (64BIT) DVI 16X ekran kartı var. Uzaktan oyun oynamak çok eğlenceli.

    Sunucuya alet olarak bakmaz ve onu sevip ona bakarsanız aranız her zaman daha iyi olur ve onunlayken keyif alırsınız Ni-Osman duy sesini bu halkın sunuculara 512 Mb ekran kartı koy
  • 05-06-2008, 07:04:17
    #16
    Konuyu diriltiyorum ama gerekli bir konu
    ekran karti olmayan sunuculara linuxtan baglanabilir miyiz?
    linux > linux uzak masaustu?
  • 05-06-2008, 14:16:16
    #17
    Caddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu diriltiyorum ama gerekli bir konu
    ekran karti olmayan sunuculara linuxtan baglanabilir miyiz?
    linux > linux uzak masaustu?
    vardır mutlaka birşeyler yoksa nasıl kuracaklar sunucuyu. Bir yerden görüp kurmaları lazım...

    Siz kuruluma başlayın ekran kartı vardır küçük de olsa
  • 05-06-2008, 17:02:23
    #18
    Merhabalar,
    bende linux sevenlerdenim bu haber benide sevindirdi ama kurmadan önce birkaç şey sormak istiyorum.

    1- Performans da herhangi bir değişiklik söz konusumu
    2- artıları ve eksileri neler
    3- bu mantıkla masa üstünden anti virüs kurulabilirmi sunucuya

    Saygılarımla