• 22-11-2007, 12:41:27
    #1
    Merhaba,
    Dha hiç bir şey yok, hdd kullanımım 10Gb oldu. Yaklaşık 8-9Gb lik dosya ve kalasorleri rm ve rm -rf komutları ile silmiştim.

    linuxtada windostaki g ibi geri dönüşüm kutusuna mı gidiyor bu dosyalar. Eğer öyleyse nasıl boşaltabilirim?
  • 22-11-2007, 13:20:39
    #2
    Disk bölümünüz eğer journal destekli ise geri getiremezsiniz. Lsof ile dosya kurtarma - Lapis Wiki

    Ek olarak konu içerisine ilave edeyim windows için ise : smart data recovery programını kullanabilirsiniz. download
  • 22-11-2007, 13:23:33
    #3
    Dosyaları geri getirmek istemiyorum. hdd alanım sınırlı o yüzden çöpü boşaltmak istiyorum.
  • 22-11-2007, 13:41:53
    #4
    sanırım komple siliniyor bir yerde kalmıyor.
  • 22-11-2007, 14:47:57
    #5
    /var/log/httpd/domain adı adresinde oluyo genelde http logları digerleri de /var/log altında zaten.
  • 22-11-2007, 15:32:20
    #6
    Cevaplarınınz için teşekkürler arkadaşlar. Aldığım yere bildirdim, düzeltiler.