Merhaba,
Dha hiç bir şey yok, hdd kullanımım 10Gb oldu. Yaklaşık 8-9Gb lik dosya ve kalasorleri rm ve rm -rf komutları ile silmiştim.

linuxtada windostaki g ibi geri dönüşüm kutusuna mı gidiyor bu dosyalar. Eğer öyleyse nasıl boşaltabilirim?