• 12-08-2007, 16:04:26
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Script i aldığın arkadaşa söz vermişin çoğaltmayacağım script i diye, satacağın arkadaşın da çoğaltmaması gerektiğini belirtmişsin, son olarak da script i verdikten sonra domain in işine yaramayacağını söylemişsin. Tüm bu açıklamalardan sonra tek sorum olacak : Script i neden satıyorsun ?
  • 12-08-2007, 18:38:52
    #20
    paraya ihtiyacım olduğundan zaten bugün satılmazsa kalıcak