Script i aldığın arkadaşa söz vermişin çoğaltmayacağım script i diye, satacağın arkadaşın da çoğaltmaması gerektiğini belirtmişsin, son olarak da script i verdikten sonra domain in işine yaramayacağını söylemişsin. Tüm bu açıklamalardan sonra tek sorum olacak : Script i neden satıyorsun ?