• 19-02-2010, 12:43:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konu Farklı Yerlere Gidiyor
    Konumu Siliyorum.
    Boşuna Yormayın kendinizi....
  • 19-02-2010, 13:47:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gerçi arkadaşlar daha iyi bilirler ama bunu eğitim ve öğretimle ilgili biyerlerle görüşürseniz daha iyi olur, buradaki arkadaşlar genelde gelirli siteler alıp satıyorlar diye düşünüyorum,

    ayrıca fiyat zaten çok yüksek gibi geldi bana, diger arkadaşlarda yorumladıklarında bir sonuç ortaya çıkacaktır.
  • 19-02-2010, 14:10:38
    #3
    "Seolu Konple Sistem" biraz pahalı değil mi? BaNA öLE GELDİ Hayırlı Satışlar
  • 19-02-2010, 16:57:15
    #4
    ikiside abarti baska birsey degil

    https://www.r10.net/site-satisi/57256...ve-domain.html
  • 19-02-2010, 17:10:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bozoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiside abarti baska birsey degil

    https://www.r10.net/site-satisi/57256...ve-domain.html

    aynen katılıyorum, biz pr2 li 15 bin backlinkli 250-350 hitli siteyi 200 tl diyoruz, bu işten hiç bişe anlamadım.
  • 19-02-2010, 18:01:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    r10' özel 300 TL FİYAT ALAN VARMI?
  • 19-02-2010, 18:07:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum , Yanlış Anlamada 50 TL Ye Alırlarsa Öp Başına Koy
    Bu senin kendi düşüncen..!
    Benim konumu gelip baltalamaya hakkınız yok sizi tanımıyorum..
  • 19-02-2010, 18:09:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu senin kendi düşüncen..!
    Benim konumu gelip baltalamaya hakkınız yok sizi tanımıyorum..
    Hemen Bunu Diyeceğinizi Biliyodum.

    Ben Kimsenin Konusunu Baltalamam , Baltalamakta İstemem.

    Ama Şöyle Oturup Bi Düşün. Bu Site Senin Diil Farzet.

    Ne Kadar Verirsin ? 300 TL Değermi Sence ?

    Eğer Gerçekten Değer Diyosan Bişey Demiyorum..

    Yok Konu Olsun Diye Açtım , Maksat Reklam , Maksat Eğlence Diyosan

    Diyecek Sözüm Yok , Eğlenmene Devam Et
  • 19-02-2010, 18:12:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Site benim isim benim biçtiğim fiyat kimseyi ilgilendirmez alıcımısın bukadar yoğun post yapıyorsun anlamıyorum.

    ben bu şekilde bıraktım içeriksiz alan ister domaini alır ister siteyi.
    bu alıcılara kalmış.

    herkes kendi fikrini sölemekte özgür ama seviyeli bir şekilde.

    Muhabbetle