Site benim isim benim biçtiğim fiyat kimseyi ilgilendirmez alıcımısın bukadar yoğun post yapıyorsun anlamıyorum.
ben bu şekilde bıraktım içeriksiz alan ister domaini alır ister siteyi.
bu alıcılara kalmış.
herkes kendi fikrini sölemekte özgür ama seviyeli bir şekilde.
Muhabbetle