• 19-01-2010, 13:59:30
    #10
    zuhahaha
    GooGLe kodu mu var sitene koyunca mı senin siteni indexliyor botlar?
    Ya ne cümleler kuruyorsunuz arkadaş yaf.

    Bari şunu burada R10 da yapmayın ya. Saf ayağına yatmayın arkadaş.
    Alexa sen ister ekle ister ekleme senin siteni kayıt altına alır zaten.
    Ve trafiğine göre de sana alexa değeri verir.
  • 19-01-2010, 16:38:07
    #11
    alexa nın olayı kodsuz istatistik vermesi zaten. sayaç mı alexa kod istesin
  • 19-01-2010, 16:49:35
    #12
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polemik çıksın istemiyorum fakat alexa koymazsan nasıl sayabilir?.Kahin mi alexa?. R10.net'in de başka birşeyi vardır orasını bilemem.Ben sitelerimi hiç eklemedim hitleri 10.000 kadar alexa kodu için baktığımda none boş hiçbir şey yok.Bunada siteler bozuk dersin sen.

    Aşağıaki resime bak benim siteye gelen arama motoru botları var, kırmızı ile işaretledim alexada siteden çıkmıyor hiç.
    alexanında botu var yani gelip inceliyor
  • 19-01-2010, 16:52:16
    #13
    Yeterli bu kadar sanırım , arkadaşın satış konusu mafoluyor.
  • 19-01-2010, 18:15:57
    #14
    Arkadaşlar Vatani Görevimden dolayı ve benden baska ilgilenecek kişi olmadıgından dolayı siteyi satıyorum. Çoğu Kişi apayrı yerlere girmiş. Ayda yeri geldi 10 yeri geldi 15 gün kapalı kapdı BW yetmediğinden dolayı. Kapalı oldugu halde bu şekilde. 5k civarı bir hit var. Diğer Mesajımda da belirttiğim gibi ters bişi yoktur. Site istatistikleri ortadadır. Konu ile üye Sayısını Bir arada tutmak yanlıştır. Örnek olarak görmediyseniz siteyi inceleme altına alabiliriniz. Bağlı kalma süresini günlük yaptım. Ve Çöplükte 16562 Mesaj 8956 Konu vardır. Saygılar
  • 22-01-2010, 23:29:39
    #15
    evet arkadaşlar satış devam etmektedir. merak ettiğiniz sorular varsa cevaplayabilirim.