Polemik çıksın istemiyorum fakat alexa koymazsan nasıl sayabilir?.Kahin mi alexa?. R10.net'in de başka birşeyi vardır orasını bilemem.Ben sitelerimi hiç eklemedim hitleri 10.000 kadar alexa kodu için baktığımda none boş hiçbir şey yok.Bunada siteler bozuk dersin sen.
Aşağıaki resime bak benim siteye gelen arama motoru botları var, kırmızı ile işaretledim alexada siteden çıkmıyor hiç.
alexanında botu var yani gelip inceliyor