• 24-11-2009, 12:34:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekliften 24 saat sonra yazmadım hocam. bir süre daha bekliycem.
    yazmanız lazımdı. domain arkadaşa kalmış gibi görünüyor
  • 24-11-2009, 14:29:31
    #11
    Bitiş tarihini belirtmek zorundasınız.
  • 24-11-2009, 14:42:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mois adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitiş tarihini belirtmek zorundasınız.
    https://www.r10.net/site-satisi/11617...-okuyunuz.html

    Burada öyle birşey yazmıyor ? Nereden çıktı bu zorunluluk ? Neyse genede yazıyorum.
  • 26-11-2009, 04:03:29
    #13
    Yaw o -Rep i sen verdiysen.. Benim sana kullanmam gereken ama kullanmadığım rep i sen bana neden kullanıyorsun? Gold'sun diye benden üstünmü görüyon kendini? Yaşında çok ufak değil akıllı ol azcık. Ben ve konuyu gören herkes anlamıyomu konuya neden sonlanma zamanı yazmdığını. Sonradan dalga geçer gibi 1 sene yazmanı. Siten filtreden çıkınca niye 3 kağıtçılık yapıp siteyi satmaktan vazgeçiyon ve böle dala vere yapıyon. İlla açalımmı böyle bayramlık ağzımı?