Emrearici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webloader v7 Lisanslı Site Satılık
12
●780
- 24-11-2009, 14:42:24Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/site-satisi/11617...-okuyunuz.htmlMois adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada öyle birşey yazmıyor ? Nereden çıktı bu zorunluluk ? Neyse genede yazıyorum. - 26-11-2009, 04:03:29Yaw o -Rep i sen verdiysen.. Benim sana kullanmam gereken ama kullanmadığım rep i sen bana neden kullanıyorsun? Gold'sun diye benden üstünmü görüyon kendini? Yaşında çok ufak değil akıllı ol azcık. Ben ve konuyu gören herkes anlamıyomu konuya neden sonlanma zamanı yazmdığını. Sonradan dalga geçer gibi 1 sene yazmanı. Siten filtreden çıkınca niye 3 kağıtçılık yapıp siteyi satmaktan vazgeçiyon ve böle dala vere yapıyon. İlla açalımmı böyle bayramlık ağzımı?