Mois adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitiş tarihini belirtmek zorundasınız.
https://www.r10.net/site-satisi/11617...-okuyunuz.html

Burada öyle birşey yazmıyor ? Nereden çıktı bu zorunluluk ? Neyse genede yazıyorum.