• 15-04-2009, 17:34:26
    #1
    Satış iptal edilmiştir.

    Nedeni

    1- Forum daki bazı üyelerin dikkatsisliği ve bilip bilmeden satıştaki siteyi ve satıcıyı ilgisiz konularla itham etmeleri.
    2- Moderatorlerin bu duruma kayıtsız kalmaları. (Online olan 2 moderatore pm atmama rağmen.)
  • 16-04-2009, 09:27:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kazanc bilgileri varsa alabilirmiyim
  • 16-04-2009, 14:37:53
    #3
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu baltalamak istemiyorum ama sitenizin altındki linkleri incelediğimde her içerikte sitenizin yaklaşık aynı veritabanı ile 2-3 adres üzerinden açıldığını gördüm.
    Bu siteyi sattığınızda da db sizde de olduğuna göre daha kaç sitede kullanabileceğiniz belli değil.
    Yanlış mıyım?
    arkadaÅŸa hak veriyorum .
  • 16-04-2009, 17:25:08
    #4
    db hıc bıyerde kullanımmaıstır. konu baltamak ıstemıyorsun ama yaptıgın ıslem o.

    bana kanıtlarla yazarsan sevınırım. belkı bende gorurum db nerde kullanılıyor.

    sitede 2000 kusur odev var ve bu odevler tek tek elle eklendı. db baska hıc bır yerde kullanılmadı.

    konuyla ılgılı bır acıkmala beklıyorum.

    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu baltalamak istemiyorum ama sitenizin altındki linkleri incelediğimde her içerikte sitenizin yaklaşık aynı veritabanı ile 2-3 adres üzerinden açıldığını gördüm.
    Bu siteyi sattığınızda da db sizde de olduğuna göre daha kaç sitede kullanabileceğiniz belli değil.
    Yanlış mıyım?
  • 16-04-2009, 19:30:32
    #5
    arkadasım satışımı baltalıyosun.

    sıtenın altındakı lınkler oyun sıtesı lınkı ve odev kapağı sitesi. odev sıtesıyle ne alakaları var (scrıptlerı onarcade) konumdan cık gıt sacma sapan seyler yazıp ınsanların kafasını bulandırma. sıtenın altındakı lınklere ıyı bak hıc aynı db yada benzerı kullanılmısmı oyun sıtesıyle odev sıtesının ne alakası var anlamadım


    Moderator arkadaslardan, satış baltaladıgı ıçın vbb nickli kişi için değerlendirme ıstıyorum
  • 16-04-2009, 19:49:23
    #6
    İlandaki siteyi ödeva kapağı sitesi olarak gördüm pardon. Siliyorum diğer mesajlarımı.
  • 16-04-2009, 19:56:40
    #7
    bu kadar basıtmı ("pardon").
    mesajlarını sildin, konuyu inceleyenlerın kafalarındakı soru isaretlerinide silebilcekmisin.

    beni site harici sonradan db yi satıp satmamakla itham ettin bunu silebilicekmisin. yani kısacası satışımın içine ettin. konuyu ve siteyi düzgün incelememenin ve kendi dikkatsizliğinin bedelini bana ödettirdin. ve utanmadan pardon yazabiliyosun. sadece sen değil. al senin gibi biri daha eXCa ne diyeyim ki size.
  • 16-04-2009, 20:01:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    linki pm alabılırmıyım acaba?
    edit: profilinden siteyi gordum sureklı spam sıkayetınde bulundugum odev-odevler.com muşşşş
    spamla 10k hıt neye yarar domaının ipi bigun zaten cekılecek google tarafından.bedava verirsen alabilirim Makara ya