bu kadar basıtmı ("pardon").
mesajlarını sildin, konuyu inceleyenlerın kafalarındakı soru isaretlerinide silebilcekmisin.
beni site harici sonradan db yi satıp satmamakla itham ettin bunu silebilicekmisin. yani kısacası satışımın içine ettin. konuyu ve siteyi düzgün incelememenin ve kendi dikkatsizliğinin bedelini bana ödettirdin. ve utanmadan pardon yazabiliyosun. sadece sen değil. al senin gibi biri daha eXCa ne diyeyim ki size.