Merhabalar
öncelikle belirtmeliyim ki bu tarz yatırımlar r10 üzerinden cok yaptım 50k-100k alışverişlerim oldu boşuna soru sormadıgımı bilmenizi isterim bu yüzden belirttim
sitenin net kar oranı 10-15k yazılan rakam şirketin bütün giderleri sonrası kalan paramıdır
ciro üstünden ürün başı kar mı hesaplanıyorsunuz yoksa tüm şirket giderlerini de ayarlayıp mı kar oranını yazıyorsunuz
sitenin adı ile beraber bana pm atarsanız iletişime geçmek isterim
Satılık E-ticaret markası
41
●2.287
- 13-07-2021, 23:44:00VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCalixtusJr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTurkThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülevisulix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOnurPY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemtyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülevatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemuratback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temmuz sonuna kadar doğru kişiyi bulamazsak, acele etmeyeceğiz. - 14-07-2021, 11:29:52Merhaba, biz üretiyoruz verileri gönderdim.yaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle