çok detaylı pm alabilir miyim ? ciddi alıcıyım.
son 1/3/6/ aylık satış durumu, ziyaretçi kaynaklarını atabilir misiniz?
Selamlar, pm alabilir miyim
Merhabalar
öncelikle belirtmeliyim ki bu tarz yatırımlar r10 üzerinden cok yaptım 50k-100k alışverişlerim oldu boşuna soru sormadıgımı bilmenizi isterim bu yüzden belirttim
sitenin net kar oranı 10-15k yazılan rakam şirketin bütün giderleri sonrası kalan paramıdır
ciro üstünden ürün başı kar mı hesaplanıyorsunuz yoksa tüm şirket giderlerini de ayarlayıp mı kar oranını yazıyorsunuz
sitenin adı ile beraber bana pm atarsanız iletişime geçmek isterim
Merhaba, detaylı bilgi alabilir miyim ?
selamun aleyküm mesaj attım detaylı olarak bilgilendirirsen sevinirim.
Temmuz sonuna kadar doğru kişiyi bulamazsak, acele etmeyeceğiz.