• 23-11-2006, 01:03:12
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar
  • 23-11-2006, 02:59:40
    #20
    efendim
  • 23-11-2006, 12:02:01
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pardon ya yazıda eksiklik olmuş
    Arkadaşlar siteyi menese devrettim dicektim
  • 24-11-2006, 15:36:37
    #22
    ewet arkadaşlar siteyi ben devraldım umarım hayırlı olur....desteklerinizi bekliyorum..Güzel Sözler diye link verecek hayırseverleri bekliyorum