• 21-11-2006, 21:08:21
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar siteden bir arkadaşımız 100ytl verdi
    Şuan siteye extreme koydum hiti görmek istiyormuş
    Yarın hiti gördükten sonra siteyi devredicem
  • 21-11-2006, 21:10:44
    #11
    alacak arkadaşa söyleyeyim

    hit temiz. webservis verilerini inceledim refererlarıyla.
  • 21-11-2006, 21:26:30
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    eXtreme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacak arkadaşa söyleyeyim

    hit temiz. webservis verilerini inceledim refererlarıyla.
    Eyw Xtreme arkadaş hitleri bulamamıştı zaten
    Teşekkürler ilgin için
  • 21-11-2006, 21:30:04
    #13
    siteyi ben almak isterdim fakat aynı konulu, aynı hitte ve aynı zamanda açılmış bir sitem olduğu için fiyat arttırmadım

    temiz güzel bir site. 100 ytlye alan arkadaş bence iyi yaptı. hayırlı olsun.
  • 21-11-2006, 21:48:58
    #14
    Mesut_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyw Xtreme arkadaş hitleri bulamamıştı zaten
    Teşekkürler ilgin için
    webservis hitlerini nerden gördünüz?? ben aradım ama bulamadım link alabilirmiyim??
  • 21-11-2006, 22:03:27
    #15
    aşağıda bannerı var webservisin. ziyaretçiye görünür şekilde ayarlanmış.
  • 21-11-2006, 22:05:50
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    eXtreme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteyi ben almak isterdim fakat aynı konulu, aynı hitte ve aynı zamanda açılmış bir sitem olduğu için fiyat arttırmadım

    temiz güzel bir site. 100 ytlye alan arkadaş bence iyi yaptı. hayırlı olsun.
    eXtreme yardımların vede yorumların iiçin çok teşekkürler elbet başka bir site satışında tekrar karşılaşırız
    Not : Siteyi alan arkadaş sitede uçan kalpleri vermicem he Tamam ?
    Deli_Dana keser sonra beni Hemde Kör testereyle
  • 21-11-2006, 22:29:46
    #17
    saolasın eXtreme..
  • 21-11-2006, 23:00:58
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Terazine tıkladım eXtreme yardımların için