Site adresi : site adresi pm ile verilecektir.
Site için istenen fiyat (Açık arttırmaysa başlangıç fiyatı): 250 ytl (son Fiyat)
Sitenin aylık getirisi: reklam almadık
Sitenin açılış tarihi: 28/9/2008
Kategori, sitenin içeriği nedir: ***** video
Günlük hit sayısı, kaynak link: 900-1k tekil , kaynak link için pm atınız.
Domainin yaşı ve Pagerank değeri: 3 aylık , pr1
Site tüm içeriği birlikte mi satılık, sınırlama var ise neler: yok
Hosting dahil midir: değil
Banlı olduğu sponsor var mı: yok
Banlı olduğu arama motoru var mı: yok
Kullanılan yazılımın lisansı satışa dahil mi: evet
Yazılım lisans sonlanma zamanı: sınırsız lisans
Sitenin satışında herhangi hukuki bir problem var mı, telif hakkı vb..: yok
ek olarak : script toplamda 200 ytl ye alındı.
fiyat güncellendi
+400 ***** site satışı (p1 domain + WebLOADER Script)
17
●1.241
- 02-11-2008, 11:55:13Üyeliği durduruldu2 lisanslı derken ne demek istediniz anlamadım .makaleus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scripti webloaderden aldık , bot patlarsa onunla sanırsam webloader ilgilenecek bilgim yok. - 02-11-2008, 22:16:29Üyeliği durdurulduwebloader düzeltmek için elinden geleni yapıyor.gumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amacınız konuyumu baltalamak , gereksiz mesajlar atmayalım lütfen . - 03-11-2008, 01:51:58Üyeliği durdurulduKonuyu falan baltalamıyorum temcit pilavı gibi herkez aynı lafı tutturmuş sadece videolar şayet o script ise şu anda çalışmıyor bunu dile getirdim sizde aynı sekilde demişsiniz ki "düzeltmek için elinden geleni yapıyor" yani düzgün degil çalışsa herhalde aklımdan zorum yok gelip konunun altına birseyler yazmam
Alacak arkadaşlara pm göndericeksiniz neticede onlarda çalışmadıgını görücek, daha sonrada birisi düzeltmek icin elinden geleni yapicak diyeceksiniz, buda zaman kayıbı oluyor herkez icin, şayet satılan sey video sitesi ise videolarında çalışıyor halde olması gerekiyor diye düşünüyorum
Konuya bakma sebebimde işime yarayacak bir site ise satın almayı dusunuyordum, bu script oldugunu anlayıncada sadece sordum basit ... ok
Webloaderada MSNde sorunumu soyledim 1 hafta kullandık ama site kapandı dedim oda yapabilcegim bir sey yok dedi birine 3-5 lira verirsin yeni bot yazar görüntüsü güzel bir script dedi
çalışmak buysada bana göre calışmıyor esas sizler yanıltıcı başlıklar açmayın eleştirilincede bas bas bagırmayın baltalamak diye
Nautica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle