Konuyu falan baltalamıyorum temcit pilavı gibi herkez aynı lafı tutturmuş sadece videolar şayet o script ise şu anda çalışmıyor bunu dile getirdim sizde aynı sekilde demişsiniz ki "düzeltmek için elinden geleni yapıyor" yani düzgün degil çalışsa herhalde aklımdan zorum yok gelip konunun altına birseyler yazmam
Alacak arkadaşlara pm göndericeksiniz neticede onlarda çalışmadıgını görücek, daha sonrada birisi düzeltmek icin elinden geleni yapicak diyeceksiniz, buda zaman kayıbı oluyor herkez icin, şayet satılan sey video sitesi ise videolarında çalışıyor halde olması gerekiyor diye düşünüyorum
Konuya bakma sebebimde işime yarayacak bir site ise satın almayı dusunuyordum, bu script oldugunu anlayıncada sadece sordum basit ... ok
Webloaderada MSNde sorunumu soyledim 1 hafta kullandık ama site kapandı dedim oda yapabilcegim bir sey yok dedi birine 3-5 lira verirsin yeni bot yazar görüntüsü güzel bir script dedi

çalışmak buysada bana göre calışmıyor esas sizler yanıltıcı başlıklar açmayın eleştirilincede bas bas bagırmayın baltalamak diye
webloader düzeltmek için elinden geleni yapıyor.
amacınız konuyumu baltalamak , gereksiz mesajlar atmayalım lütfen .