makaleus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
script 2 lisanslı 2. lisansıda vercekmisin
ve bot patlarsa botu kimden alıcaz?
2 lisanslı derken ne demek istediniz anlamadım .

scripti webloaderden aldık , bot patlarsa onunla sanırsam webloader ilgilenecek bilgim yok.