• 16-09-2008, 00:31:04
    #10
    Davay davay 🌹
    Yazılarınız beni pek tahminkar etmedi ?

    Falanla Filanla Site Satılmaz

    Hiti Kaç diyoruz ( 1 veya 3 K falan)
    Getirisi Ney ( 1 dolar 3 Dolar arası falan )

    siteni satarken falanlı filanlı yazma alıcı bulamazsın...

    Şahsım adına konuşursam bir çok dini sitem var bir çok dini site alımıda yaptım ama sizin gibi falanlı filanlı bir kişi ilk defa görüyorum En önemlisi ise dine olan inancım sarsıldığı için satıyorum demen çok yanlış...

    Ayrıca Mesaj sayın 6 i trader 0 pek güvebilir birisi gelmedin bana...

    Sizden Kesin bir hit ve kesin bir kazanç koyarsanız alıcısı olabilir
  • 16-09-2008, 00:31:49
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık söylemeden edemeyceğim. öncelikle islam hoşgörü dinidir. arkadaşın mesjaını ilk gördüğüm zaman anladım böle mesajlar gelebilceğini. burası özgür bilr ülke ve özgür bir platform artık bunu kavrayın. herkes inanıp inanmamakta hürdür birbirine saygı duyduktan sonra. sistemonly o mesajından dolayı sana -rep veriyorum. çünkü benimde çok sevdiğim agnostik deist olan arkadaşklarım. ve çoğu kişiden daha fazla güveniyorum. asıl konuyla alakasız olduğu için kusura bakmayın. iyi satışlar.
  • 16-09-2008, 00:34:13
    #12
    hit = günlük 2 kişi

    kazanç= 0,001 USD

    tamam tatmin oldunmu

    1-2 k zaten en düşük hit aralığıdır.

    günlük 1-2 dolarda en düşük kazançtır. yalnış bişey söylediğimi sanmıyorum. Ben ne yazarsam yazayım, sitede gezinip ortalama kazancı ve hiti tahmin edemeyen biri hiç site alım satım işine girmesin.
  • 16-09-2008, 00:35:44
    #13
    Davay davay 🌹
    fesihbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit = gülük 2 kişi
    kazanç= 0,001 USD
    tamam tatmin oldmu
    1-2 k zaten en düşük hit aralığıdır.
    günlük 1-2 dolarda en düşük kazançtır. yalnış bişey söylediğimi sanmıyorum. Ben ne yazsamda sitede gezinip ortalama kazancı ve hiti tahmin edemeyen biri hiç site alım satım işine girmesin.
    Size anlatamıyorum sanırım şuan bir webmaster sitesindeyiz eğer ben sizin sitenizi alıcısıysam sizden kesin bir rakam öğrenmek istiyorum dimi ? yani bana şu falan bu falan diye bir yazı yazarsanz tabikide size güvenim olmaz...
  • 16-09-2008, 00:39:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    DarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık söylemeden edemeyceğim. öncelikle islam hoşgörü dinidir. arkadaşın mesjaını ilk gördüğüm zaman anladım böle mesajlar gelebilceğini. burası özgür bilr ülke ve özgür bir platform artık bunu kavrayın. herkes inanıp inanmamakta hürdür birbirine saygı duyduktan sonra. sistemonly o mesajından dolayı sana -rep veriyorum. çünkü benimde çok sevdiğim agnostik deist olan arkadaşklarım. ve çoğu kişiden daha fazla güveniyorum. asıl konuyla alakasız olduğu için kusura bakmayın. iyi satışlar.
    Oda güzel Merak işte ne yapıcan
  • 16-09-2008, 00:49:13
    #15
    Satış bitmiştir. Site devr oldu, teşekkürler arkadaşlar, iyi geceler
  • 16-09-2008, 00:53:01
    #16
    Sitenle ilgileniyorum.
    Sitenin hiti yada geliri önemli değil zaten gelir amaçlı kullanmayı düşünmüyorum. Fakat yarına kadar süre istemem gerekiyor senden. Yarın çalışma arkadaşlarımla görüşüp kesin kararı verebilirim.

    İnancınla ilgili durumada gerçekten çok üzüldüm. Ama seçim senin. Allah yardımcın olsun
  • 16-09-2008, 00:53:55
    #17
    ben mesajı yazan akadar satılmış

    neyse elimizdeki domainlerle yetinicez artık.

    alan arkadaşa hayırlı olsun.

    Elinde başka güzel domain varsa (bu konuda kullanılabilecek) ilgilendiğimi bilmeni isterim. İçerik değil isim önemli benim için

    tekrar hayırlı olsun iyi geceler
  • 16-09-2008, 01:27:08
    #18
    kutsal-kitap.org var ama senin işini görmez. zamanında kutsalkitap.org sitesine karşı bir site açmak için almıştım. Dinden düşünce vazgeçtim

    yinede istersen kutsal-kitap.org domainini bedavaya veririm sana paraya gerek yok. (Kuran sitesi yapmak için uygun)