Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Artık söylemeden edemeyceğim. öncelikle islam hoşgörü dinidir. arkadaşın mesjaını ilk gördüğüm zaman anladım böle mesajlar gelebilceğini. burası özgür bilr ülke ve özgür bir platform artık bunu kavrayın. herkes inanıp inanmamakta hürdür birbirine saygı duyduktan sonra. sistemonly o mesajından dolayı sana -rep veriyorum. çünkü benimde çok sevdiğim agnostik deist olan arkadaşklarım. ve çoğu kişiden daha fazla güveniyorum. asıl konuyla alakasız olduğu için kusura bakmayın. iyi satışlar.