• 28-10-2008, 21:00:28
    #19
    bu gidişle bedavaya vericen sanırım,
  • 28-10-2008, 21:06:34
    #20
    3 YTL veriyim..
  • 28-10-2008, 21:57:16
    #21
    Üyeliği durduruldu
    aristotlee sorma ya bedavaaya versem daha iyi ama o zamanda alıcı çıkarmı acaba anlmadığım ALLAH tan ucuz + acele dedim ha :P paraya ihtiyacım olmasa satmam ztn $ da artıı domain parası bile daha fazla

    lost42 3 ytl çerez parası büyük konuşmak igbi olmasın ama ölürümde vermem utanç dıyarım böle bişe için ..3ytl bulamaz bişe değilim ihtiyacım vardı sz klavyeden çıktı diyesinirden düştüm bufiyatlara
  • 29-10-2008, 20:39:03
    #22
    bu arkadaş niye banlandı bilen varmı?
  • 29-10-2008, 20:47:38
    #23
    taskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaş niye banlandı bilen varmı?
    Haddime değil ama flood'dan olabilir.