aristotlee sorma ya bedavaaya versem daha iyi ama o zamanda alıcı çıkarmı acaba

anlmadığım ALLAH tan ucuz + acele dedim ha :P paraya ihtiyacım olmasa satmam ztn $ da artıı domain parası bile daha fazla
lost42 3 ytl çerez parası büyük konuşmak igbi olmasın ama ölürümde vermem utanç dıyarım böle bişe için ..3ytl bulamaz bişe değilim ihtiyacım vardı sz klavyeden çıktı diyesinirden düştüm bufiyatlara