• 19-03-2008, 19:15:06
    #10
    Site hacklendiğinden dolayımı kapalı?
  • 19-03-2008, 19:23:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site hacklendiğinden dolayımı kapalı?
    Hayır :S Forumumuzda hiç bir açık felan yoktu nerden vardınız bu kanıya ?
  • 19-03-2008, 19:26:53
    #12
    evet sanırım hacklenmiş...

    heykıd
  • 19-03-2008, 19:27:04
    #13
    bu arada sitende index.php dosyası var antivirüsü sağlam olmayan girmeyi denemesin kaspersky çıldırdı uyarıları verirken at solucan ne ararsan var.
  • 19-03-2008, 19:32:16
    #14
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada sitende index.php dosyası var antivirüsü sağlam olmayan girmeyi denemesin kaspersky çıldırdı uyarıları verirken at solucan ne ararsan var.
    Kaspersky Internet Security 7.0

    The requested URL http://www.webmstr.net/index.php is infected with Trojan-Clicker.HTML.IFrame.jk virus
  • 19-03-2008, 19:33:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada sitende index.php dosyası var antivirüsü sağlam olmayan girmeyi denemesin kaspersky çıldırdı uyarıları verirken at solucan ne ararsan var.
    sitemde index.php yok :S
  • 19-03-2008, 19:37:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    onrsndr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sanırım hacklenmiş...

    heykıd
    Kardeş hacklenmiş olsa hacklendi derdim benim kimseyle alıp veremediğim yok siteye kimse bir zarar vermez yükseltme yapıcaktım dedim vaz geçtim satmak için.. arkadaşım sitenin diğer admini girip install dan yükseltme yapıyım derken yeni forum oluşturmuş..
  • 19-03-2008, 19:42:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca arkadaşlar sistem 3.7.0 yeni çıkmış bir sistem öyle bir gücü olanın elinden öperim hala hacklenmiş demeyin lütfen..
    Ayrıca index.php olmadan nasıl virüs buluyorsunuz anlıyamadım...