Ayrıca arkadaşlar sistem 3.7.0 yeni çıkmış bir sistem öyle bir gücü olanın elinden öperim hala hacklenmiş demeyin lütfen..
Ayrıca index.php olmadan nasıl virüs buluyorsunuz anlıyamadım...