• 25-07-2013, 23:38:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazı başlığında olduğu gibi,boşta duran her ne yaparsan yap bir türlü hitlenmeyen xyz sitemden kurtulmak istiyorum.
    İlk başta şu belirteyim siteyi alıpta hitlendiricem düşünceniz olmasın.Çoğu satış başlıklarında olduğu gibi patlamaya hazır değildir,alanın elinde patlıcak bir sitedir bu.
    Sitede bot var ama çalışmıyor.iyi bir phpci bulursanız belki tamir eder botu.
    Site adresi : http://whos.amung.us/stats/w8vkc3rx4a9j/
    Site fiyat: 20 tl
    Site hit: 0
    Kategori, sitenin içeriği nedir: xyz site
    Domainin yaşı: 2,3 ay
    Site tüm içeriği birlikte mi satılık, sınırlama var ise neler: Ne görüyorsan o
    Hosting dahil midir: evet,özel bir ip barınıyor.1 ay kalabilirsiniz burada.
    Banlı olduğu sponsor var mı:yok
    Banlı olduğu arama motoru var mı: hayır
    Kullanılan yazılımın lisansı satışa dahil mi: Evet
    Not:Bir kaç hacklink ekledim ama ters tepti sanırsam,hiç bir yararı olmadı.
    Ödeme sadece cep bank
  • 25-07-2013, 23:40:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sadece domaini kaça verisin
  • 26-07-2013, 00:48:30
    #3
    Helal olsun ( dürüst satıcı )
  • 26-07-2013, 00:51:14
    #4
    Kolay kolay patlamaz diye düşünüyorum yani sanmam bişi olmaz buna 1-2 ay
  • 26-07-2013, 10:03:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hakkında şikayet konusu acağım senin kadar dengesiz birini tanımadım.

    2 site aldık parasını geç sözde bot falan var dedin daha admin paneline giremiyoruz öyle duruyor. Mağduriyetimi gidermezsen hakkında şikayet konusu acagım aha sana 1 gün mühlet.
  • 26-07-2013, 22:23:10
    #6
    rigel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkında şikayet konusu acağım senin kadar dengesiz birini tanımadım.

    2 site aldık parasını geç sözde bot falan var dedin daha admin paneline giremiyoruz öyle duruyor. Mağduriyetimi gidermezsen hakkında şikayet konusu acagım aha sana 1 gün mühlet.
    Evet size 2 site satmıştım 70 tl ye.KOnuda bot var yazmıştım fakat ücretli alınımış bu bot https://www.r10.net/script-satisi/962...-odemeyin.html malesef patlamış.Satan arkadaşta zaten konusunu kapatmış.Ömür boyu bot garantisi vermedim ben size.
    Admin panele ulaşamıyorum demişsiniz.Ben size admin panel ve ftp bilglilerini bilgilerini verdim ve sorunsuz çalışıyor idi.Bu konuda yalan söylemeyin.
    1 gün beklemeden şikayet konunuzu açabilirsiniz!!!
  • 27-07-2013, 00:43:09
    #7
    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun ( dürüst satıcı )
    rigel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkında şikayet konusu acağım senin kadar dengesiz birini tanımadım.

    2 site aldık parasını geç sözde bot falan var dedin daha admin paneline giremiyoruz öyle duruyor. Mağduriyetimi gidermezsen hakkında şikayet konusu acagım aha sana 1 gün mühlet.
    : )
  • 27-07-2013, 02:45:23
    #8
    Ahaha nasıl bir konudur bu arkadaş ya, gene gece gece koptum gülmekten Giriş gelişme harika sonucu merakla bekliyoruz, İyi satışlar diliyorum)
  • 27-07-2013, 03:28:08
    #9
    Saat gecenin 3'ü telefon başında kahkaha attım