Hakkında şikayet konusu acağım senin kadar dengesiz birini tanımadım.
2 site aldık parasını geç sözde bot falan var dedin daha admin paneline giremiyoruz öyle duruyor. Mağduriyetimi gidermezsen hakkında şikayet konusu acagım aha sana 1 gün mühlet.
Evet size 2 site satmıştım 70 tl ye.KOnuda bot var yazmıştım fakat ücretli alınımış bu bot
https://www.r10.net/script-satisi/962...-odemeyin.html malesef patlamış.Satan arkadaşta zaten konusunu kapatmış.Ömür boyu bot garantisi vermedim ben size.
Admin panele ulaşamıyorum demişsiniz.Ben size admin panel ve ftp bilglilerini bilgilerini verdim ve sorunsuz çalışıyor idi.Bu konuda yalan söylemeyin.
1 gün beklemeden şikayet konunuzu açabilirsiniz!!!