• 14-12-2007, 14:31:32
    #28
    Üyeliği durduruldu
    fiyat fazlası ile yüksek ondan millet kaçıyor
  • 14-12-2007, 17:02:55
    #29
    Üyeliği durduruldu
    1 adet pm bende alabilirmiyim ?
  • 14-12-2007, 22:05:43
    #30
    pm alabılırmıyım bende.
  • 15-12-2007, 00:59:36
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pmler yollandı.
    almak isteyen arkadaşlar varsa teklif sunmaları ricamdır.
    ödemelerim birikti satmam şart
  • 15-12-2007, 04:34:15
    #32
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana nedensiz yere hakaret etsem
    kim bana neder..
    hakaret etmen için, en azından bir çöpü parayla satmaya çalışıyor olmam lazım.

    ne kadar eder demişsin.ben de 20-30 lira diyorum.bu kadar basit.neden diye sorsaydın başlıkta, emin ol onları da sayardım.
  • 15-12-2007, 12:06:04
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sana neden diye sormazdım merak etme takma adından kaybediyorsun.
    vara yoğa salla.

    varsa elinde bu şekilde hit sağlayan siten ben alayım 20-30a madem değeri o
  • 15-12-2007, 14:34:01
    #34
    pm attım cevap bekliyorum.
  • 15-12-2007, 18:02:40
    #35
    pm alabılırmıyım ...
  • 15-12-2007, 18:14:32
    #36
    PM alabilirmiyim