gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana nedensiz yere hakaret etsem
kim bana neder..
hakaret etmen için, en azından bir çöpü parayla satmaya çalışıyor olmam lazım.

ne kadar eder demişsin.ben de 20-30 lira diyorum.bu kadar basit.neden diye sorsaydın başlıkta, emin ol onları da sayardım.